top of page

INSEA ve světě

InSEA is an international community dedicated to advocacy, networking and the advancement of research in art education. InSEA believes that the theory and practice of arts education must be underpinned by a strong research evidential base. The Board support members of InSEA to promote cross-cultural and multi-cultural research in art education and related fields. To facilitate interaction and information exchange between InSEA members engaged in research, we would like your help identifying current art education research projects and significant publication. Our intermediate goal is to develop a database that showcases art education research projects around the world that are ongoing or completed after 2006. Publications or websites in various languages are welcomed as long as an English abstract of the article or website is provided. Larger scale collaborative research, theory and practice based projects are particularly welcomed.

InSEA je mezinárodní komunitou zaměřující se na podporu výzkumu ve výtvarné výchově a sdružování odborníků. Je přesvědčena, že teorie a praxe výtvarné výchovy se musí opírat o silnou bázi výzkumných šetření. Usiluje o udržování mezikulturního a multikulturního výzkumu ve výtvarné výchově a souvisejících oborech. Cílem je usnadnit interakci členů organizace InSEA a výměnu informací mezi všemi, kdo se zabývají výzkumem. Cílem je rovněž identifikace aktuálních výzkumných projektů ve výtvarné výchově a současných významných publikací. Jedním z úkolů InSEA je vytvořit databázi, která eviduje výzkumné projekty ve výtvarné výchově na celém světě, které v současné době probíhají nebo byly dokončeny po roce 2006. Vítány jsou publikace a webové stránky v různých jazycích za předpokladu, že obsahují anotaci článku nebo webovou stránku v angličtině. Obzvláště žádanými jsou rozsáhlé kolektivní výzkumy a projekty vycházející z teorie a praxe oboru.

99090649_273948220668009_451100975162615
94188519_10156753899326333_4532446951307
seamos.png
Obrázek5.png
Bez_názvu01.png

Oslavte Mezinárodní týden umění!

Sdílíme výzvu prezidentky InSEA týkající se Mezinárodního týdne umění pořádaného organizací UNESCO. Výzvu jsme – podobně jako ostatní kolegové z celého světa – za Českou sekci INSEA přeložili a nachystali k distribuci v ČR. Těšíme se, že se někdo z vás zapojí!

 

Oslavme a ukažme sílu výchovy uměním!

„Inspirována fotografem Julianem Germainem a jeho cyklem Portréty ze školní třídy (viz odkaz) by InSEA ráda oslavila výtvarnou výchovu po celém světě tím, že vás požádá o zaslání fotografie vašeho vlastního výukového prostředí, ať již je kdekoliv nebo s kýmkoliv. Můžete si vybrat libovolný způsob, jakým fotografii pojmete, a můžete přitom být jakkoliv kreativní. Budou-li na vaší fotografii lidé, zajistěte si prosím jejich souhlas s fotografováním a publikováním – všechny shromážděné fotografie budou totiž sdíleny na veřejné doméně. Vaše vybrané fotografie zveřejníme v on-line galerii a ve videu pod hashtagem #moreARTnotless. Tímto způsobem v roce 2018 oslavíme Mezinárodní týden umění pořádaný Organizací OSN pro vzdělání, vědu a kulturu (UNESCO). Chcete-li se zúčastnit, vaše fotografie by měla být organizátorům zaslána do 18. května 2018. Je to velmi jednoduché: připravte si scénu, vyfotografujte ji a výsledek nám zašlete prostřednictvím Facebooku, Twitteru (pomocí hashtagu #moreARTnotless a tagování @INSEA_Blog) nebo Instagramu (pomocí stejného hashtagu #moreARTnotless a tagu @insea_art_ed). Je-li to pro vás složité, fotografii můžete zaslat e-mailem na adresu moreartnotless@gmail.com.

 

Sdílejte prosím náš poster a pomozte nám – prostřednictvím fotografie – ukázat ostatním sílu výtvarné výchovy. Děkujeme vám! Milujeme umění!“

Odkaz na stránky s postery v národních jazycích je zde.

35th World Congress of the InSEA

August 7 (Mon.) – 11 (Fri.), 2017

VENUE: EXCO (Exhibition and Convention Center), Daegu, Korea

THEME: Spirit ∞ Art ∞ Digital

InSEA E-Magazine 

© 2024–2016 Česká sekce INSEA; webmaster Petra Šobáňová.

  • Twitter Sociální Icon
  • Facebook Social Icon
bottom of page